سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کودکانه

صلی الله علیک یا ابا عبدالله

بسم الله الرحمان الرحیم

لا یوم کیومک یا ابا عبدالله ع

اگر اتفاق نمی افتاد آن فتنه های موذیانه با مشاوره ی یهود معاند در شهر شام که منجر به  شهادت مولای عاشقان حق وعدالت در محراب مسجد کوفه ویا واقعه ی جانسوز کربلا شد بی شک امروز  نام نحسی چون اسرائیل در اخبار شنیده نمی شد. . اگر فتنه در نطفه خفه شده بود فرزند ناخلفی متولد نمی شد که فقط خودش را وارث زمین بداند وبس...

وقتی اشک مادران فرزند از دست داده ، کودکان شهید و جراحت دیده ،  شکر گزاری مردی که همسر وفرزندان را از دست داده را از خبر مشاهده می کنیم آن چنان بغضی را در گلویمان ایجاد می کند که فقط برای رهایی از خفه شدن می توانیم لعن آخر زیارت عاشورا را زمزمه کنیم.


اگه عید فطر...

سلام عزیزانم ، با شما هستم روزه اولی ها ، روزه دومی هاو همه ی بچه های خوبی که تسلیم فرمان خدا شدین وروزه گرفتین . برای ما هم دعا کنین.

می دونید که کلاس درس خداشناسی وخدا پرستی تمومی وفارغ التحصیلی نداره . اما فرصت هایی هست که کارنامه های مخصوصی برامون صادر می کنن وبه ما درجه میدن . رتبه می دان. عید فطر روزیه که خدا کارنامه قبولی روزه ونمازمونو محفوظ می کنه . خدا کنه توی این پرونده ی محرمانه بین ما وخدا بهترین نمره ها نوشته شده باشه. البته انشاءالله شما از ممتازها هستین برای ما بزرگترها هم از خدا بخواهید.


کلاس درس در راه پیمایی

سلام عزیزانم ، دانش آموزان با ایمان ودلسوز

ما همه ، روز جمعه در یک کلاس بزرگ جهانی شرکت می کنیم. البته در اتاق درس ایران عزیز وکف خیابون با راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس و وقتی همدلی مونو با مردم زیر ستم فلسطین وغزه اعلام کردیم و انشا ء الله نمره ی خوبی کسب کردیم می ریم میعادگاه بندگی وبا اقامه ی نماز جمعه مشت های پرمونو خالی می کنیم تو دهن صهیونیسم وامپریالیسم. 

حواست باشه از امتحان جانمونی ، چون رتبه ی امسال با سال قبل و سال بعد یکی نیست وهر سال برای شرکت کننده شأن واعتبا خاصی پیش خدا میاره.


سلام مادر

بسم الله الرحمان الرحیم

دانش آموزان کلاس چهارم در کتاب هدیه های آسمان با بانوی که تمام جان ومالش را برای آبیاری نهال اسلام بخشید آشنا شده اند. اما بر ما معلمان ووالدین گرامی است که بیشتر فرصت تحقیق ویادگیری را فراهم کنیم.

شب قبل از مجری تلویزیون می شنیدم که حضرت خدیجه س اولین :

-

-

-

-

.......

آیا می توانی با کمک خانواده ات یک مورد از این اولین ها را برای دوستان بنویسی.

مثال : اولین بانوی مسلمان