سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کودکانه

مبارک باد قدومشان

به نام خدا

سلام پدر جون عبدالله س ومادرجون آمنه س

هر چند به لحاظ زمانی ما خیلی بعد از شما قدم به این کره ی خاکی گذاشته ایم ؛ ولی افتخارمان این است که به حرمت کلمه ی لااله الا الله و ذکر اشهدان محمدا رسول الله هم چنان به شما وصلیم و می توانیم از مهر والدینی شما بهره مند شویم.

پدر بزرگ ومادر بزرگ امت اسلامی تبریک عرض می کنیم سالروز تولد فرزند تان که بهترینند وبه حق ایشان اشرف مخلوقات می باشند یعنی همان پیامبر خاتم حضرت محمد ص را که معلم همه ی ماهستند ونیز تولد یکی از نوادگانتان،  امام جعفر صادق ع را که تبیین کننده ی دین جدشان بودند و تلاششان سبب شد تا حقیقت دین آشکار  شود وتوسط دشمنان مخفی نماند.

سر وران ما هدیه ای قابل تر از صلوات نیافتیم که به در خانه ی شما بیاوریم .به همین منظور شب یک شنبه دو تا دو رکعت نماز می خوانیم وهدیه می کنیم به محضر رسو ل خدا ص و امام ششم ع و صد تا صلوات تقدیم می کنیم به هر یک از شما والدین گرامی پیامبر .صدبار هم عرض میکنیم   صلی الله علیک یا رسول الله  وصد صلوات هم تقدیم می کنیم به امام جعفر صادق ع . وچون مادر حضرت زهرا  ( س) عاشق پدرشان هستند یک رشته مروارید صد تایی هم به نیابت بانوی دو عالم ،  صلوات تقدیم همه ی شما خوبان می نماییم.

امید وارم این هدایای ما دوستان حقیر را بپذیرید و دعایمان کنید.

اللهم عجل لولیک الفرج