سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کودکانه

آخ جون مهمونی ومسابقه باهم

سلام عزیزم ،دخترنونهالم

خوشحالم که شما هم به این مهمونی رسمی دعوت شدی . کارت دعوتت رو دیدی ؟ می تونی بگی درکدوم آیات قرآن و کدوم بخش رساله مجتهدی که ازایشون تقلید می کنی بیشتر باید دقت کنی؟

خوب حالا که میزبان توخداست اگه بتونی درساعاتی که سفارشت کرده از خوردن ونوشیدن پرهیز کنی ؛ اون بی همتای بیمهربون  ،تو رو از همه ی موجودات بی نیاز می کنه و هدیه ی تو میشه خودش  که ،هرچی بخوای بهت بده وفقط چشمت به  دست وجود صمد او باشه و این یعنی بی نیازی از بقیه. حالا سلامتی ،احساس خوب بودن ، بهشت و...که دربرابر قبول کردن این مدل مهمونی برات در نظر گرفته  جای خودش.راستش می دونی میگن انسان خلیفه و جانشین خدا روی زمینه و خدا دوست داره آدم ها بسیاری از صفاتش  رو  در حدنوان خودشون کسب کنن . این خودداری کردن از تغذیه ونوشیدنی هم که برای روزهای ماه مبارک برامون واجب کرده یکی ازتمرین هایی ست که می دونسته برای ما لازمه تا رفتارمون خداپسندانه بشه.

حالا فرشته ها همه منتظرن تا شما مهمونای تازه دعوت شده به این جشن بندگی یک ماهه ، توی اولین سحر و اولین  افطارتون  دعا کنین و هرچی بخواین آمین بگن.

راستی ببینم اصلا فکرکردین چی می خواین و دعاهاتون توی این وقت های باارزش چیه؟ می دونین اگه مثل  چه کسانی حرفای دلمونو به خدا بگیم بهتره؟ کتاب مفاتیح وصحیفه ی سجادیه رو می شناسین ؟

بذار بهتون بگم مهم اینه که شما هم دعوتین و کم کم زیر سایه ی امام زمان ع  و بزرگترهای خوبتون       یاد می گیرین چه جور این یک ماه مهمون نازنینی باشین تا  میزبان خیلی خوشش بیاد.

دوستتون دارم خیلی زیاد د د د  . خدا کنه همه ی جایزه های خدا رو لایق وشایسته بشین.